de zeereis naar kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van ravian tijn - WaarBenJij.nu de zeereis naar kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van ravian tijn - WaarBenJij.nu

de zeereis naar kreta

Door: Ravian Hendriks, Tijn Smits, John Woodley

Blijf op de hoogte en volg ravian

16 Februari 2017 | Griekenland, Athene


Ik stap nu op de Titanic van de Grieken. Deze gaat richting Kreta met de kinderen. Ik heb met mijn vader afgesproken om de schoorstenen zwart te maken voor vertrek en als, de minotaurus verslagen is, om met witte zijlen terug te varen. Hier gaan we dan vanuit Athene naar Kreta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2017

verblijf op Kreta

16 Februari 2017

de reis over zee en de aankomst op Kreta

16 Februari 2017

de zeereis naar kreta

14 Februari 2017

mijn reis naar kreta, het begin
ravian

wow we are cool

Actief sinds 10 Feb. 2017
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 1620

Voorgaande reizen:

10 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: